(Some of) Cars and women in my life

Далечната 1995г.:


Лада 21043, демек - комбито, 1.5 двигател с 5 скорости.
Взех я на 7000км, на 7025 и и сложих газова.
След около 3г. и 315 х.км нещо почна да ми харчи повечко - 15 газ. Диагнозата бе "основен ремонт", продадох я на майсторчето за 300 лв.


1998г.:

Лада Самара 1.3 5 врати
Праснах и джанти 14" от Темпра. повече от 140 не вдигаше.
Много чупеше предните така наречени лапи - от няква сплав са и се трошат от нищо. Не е фатално като се счупят, само дето гумата ти опира в калника като потегляш. На 3-тата смяна ми ги направиха от дебела ламарина.
След 2г. и 60х.км един идиот пред мен спря на зелено.
Нямах спирачен път...
И двете коли си минаха през цялото на кръстовище и още си светеше зелено


2000г.:

Рено 19, 1.4 Енерджи - 80 коня
за 80 х.км. съм и сменил едни предни амортисьори.
След 3г. я продадох на едно пишлигарче от Пловдив, на магистралата му изпушил двигателя - 190 да ги държиш повече от 7 мин на тая кола не е добре. Опита се да мрънка и да прави ресто, ама преди да я вземе ходиме при "негов" майстор.


2000г.:

На дърти години реших че ще ставам моторджия - 1991 Yamaha FZR 500 (австрийско изпъление) 92 к.с., на 1-ва правеше 90
Падах по сфетофарите както си чакам зеленото. Тоя туч 280 кила много зор докато го вдигнеш.
Имах близка среща със стършел пред Метро на Цариградско... с 240... имах някъде снимка на каската ква дупка беше останало.. щях по гръб да падна от удара.


2001г.

Тука вече бях женен, мъж с отговорности - бартеросах Yamaha-та за Форд Ескорт 1992г. 1.4 да има на кво да се вози жена ми
Много прилична колица. Пъргава, харчи малко, едно гърне съм и сменил за 1г. експолатация. Навъртяните километри не бяха много - 10-15х.


2002г.:

Тук ми дойде акъла - върнах жената на баща й, продадох реното и форда и си купих ... АФЛАААА 155, 1.8 TS, 1992г.
Нема такава кола, върви на змей, само да направи 4000 оборота и на 3-та върти гуми. Pioneer MP3 с Boss 4x175W и 2 туби в багажника.
Истинска негърска музика, чуваха ме през 3 пресечки
Зимата ми харчеше 12/100 с 14" гуми, лятото и слагах 235/16 и разхода скачаше на 14-15/100.
Ако някой се съмнява, дали широките гуми вдигат разхода - да, вдигат си го бая

Една уфсъ ме засече на пътя за Драгичево , ударих я със 140... фиестата й приличаше на Smart отзад . А аз на Икарус - отпред...

Оправих я(Алфата де, не шоферката, а заслужаваше), има-няма 1500лв и я продадох.. на един от Пловдив (абе тия от Пловдив много обичат да си купуват коли от софиянци, сигурно умрат да ги пържат по обратния път)

и...


2004г.:

Реших, че ще си купя бавна кола, дизел... с климатик, ама нова.
Ford Fiesta 1.4 TDCi на 4 км. Сипваш нафта и караш... за 18 месеца вече е на 40 х.км., тоя common rail е доста пъргав , лети джантове и сложих скоро с Marangony Zeta Linea, сега се набиваме на очи.
Градско харчи 6.5, извънградско пак толкова (160 поддържана скорост, Бургас-София 3 часа +/- 10 мин)
Падал съм на 3.5/100 - пътувахме 6 коли компния и ни водеше жена, 90км/ч по магистралата


2006:

Още си карам фиестата, ама на тате му взехме едно Clio Symbol, 1.4.
Баааси багажника, вътре можеш да возиш 3 трупа без да се ръгат. Немам некви впечатления сериозни, CD-то е глезотия - управлява се от волана.


Айде стига толкова, че май ви оттегчих...

Само да споделя - като останат малко свободни средства ще си взема пак Алфа - или 155 ама 3 литра V6 или GTV

Няма коментари: