BG Government SPAM - v.0.2

Тук си излях гнева относно това как средностатистическия държавен служител в България в опитите си да бъде полезен на обществото, на учреждението в което работи и най-вече на себе си, прави първите си плахи опити в The Мрежата.

Явно или съм подценил служителя, или той не представителна извадка. Защото последва продължение...

Онова линкче горе го пуснах точно на 2 места - Svejo.net и във Facebook. С тези си действия явно съм изпълнил минималното, но задължително условие "мислите ми да видят бял свят".

Един час по-късно получавам e-mail, електрическо съобщение така са се каже.
Познайте от кой - ми от Тошко - героя от предишния ми пост. Тошко или виси в svejo.net по цял ден (където е почти невъзможно да ме засече, защото явно не съм свеж и линка е потънал доста надолу) или е ВЪРЛ почитател на Фейса.

Правя си тези изводи защото:
SPAM Номер 2 има Subject!!! И той е FW: Pandemic flu.
Това нещо и баба ми да сложа за спам филтър ще го захвърли в мазата (разбирай в junk folder-а).
SPAM Номер 2 съдържа обяснение защо е пратен: "Препращам отново заради пропуснат Subject (б.р.: Тошко говори от първо число единствено число. Подпис липсва.)".
SPAM Номер 2 е пращан само до 1 получател. Чрез бутона "FW ->". Следва посещение на Send Items, избор на последния изпратен e-mail, натискане на бутона "FW ->", изибране на следващия получател... GOTO 20.

Кеф.... искам да стана държавен служител. Заплата няма да взимам, само СПАМ да пращам ми стига...

Тошко, нищо лично, кефиш ме пич! Дерзай!

Няма коментари: